Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
2008-10-31 10:02:44

Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30

Artykuł XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
BIZNESOWE I PRAWNE ASPEKTY UMÓW NA USŁUGI (SYSTEMY) IT
2009-08-11 15:13:11

Zapraszamy do udziału w warsztatach BIZNESOWE I PRAWNE ASPEKTY UMÓW NA USŁUGI (SYSTEMY) IT Terminy: 10.09.09r., Warszawa 24.09.09r., Warszawa

Artykuł BIZNESOWE I PRAWNE ASPEKTY UMÓW NA USŁUGI (SYSTEMY) IT
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Jak mieć coacha w każdej firmie?
2009-11-04 12:23:33

Z początkiem października powstał pierwszy numer magazynu Business Coaching. Business Coaching to innowacyjny kwartalnik na polskim rynku. Magazyn zawiera 220 stron i jest praktycznym kompendium wiedzy o rozwoju w biznesie. Czasopismo spełnia rolę swoistego szkolenia, dostarcza bowiem, praktycznych informacji związanych z zarządzaniem, które można z powodzeniem wykorzystać w firmie, tak aby zwiększać swoją efektywność pracy.

Artykuł Jak mieć coacha w każdej firmie?
Jak skutecznie promować szkolenia?
2009-12-17 11:51:19

Jakakolwiek promocja w dobie Internetu to temat rzeka. Większości kojarzy się ona bardziej z rabatami, jakie oferują sprzedawcy w sklepach. W istocie, słowo to ma wiele różnorodnych znaczeń. W tym aspekcie jednak promocję należy rozumieć jako reklamę usługi skierowanej dla szerokiego grona osób zain

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy kurs rachunkowości Solec-Zdrój, Mazowieckie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.